2002 |
Nyhedsbrev
1 ᵠfra 2001 s泯nen.
1 -
2 -
3 -
4 -
5 -
6 -
7 -
8 -
9 -
10 -
11 -
12 -
13 -
14 -
15
|
|
2001 |
Nyhedsbrev
1 ᶠfra 2001 s泯nen.
1
졠href="nyheder-02/n02.htm">2 졠href="nyheder-02/n03.htm">3
졠href="nyheder-02/n04.htm">4 졠href="nyheder-02/n05.htm">5
졠href="nyheder-02/n06.htm">6 졠href="nyheder-02/n07.htm">7
졠href="nyheder-02/n08.htm">8 졠href="nyheder-02/n09.htm">9
졠href="nyheder-02/n10.htm">10 졠href="nyheder-02/n11.htm">11
졠href="nyheder-02/n12.htm">12 졠href="nyheder-02/n13.htm">13
졠href="nyheder-02/n14.htm">14 졠href="nyheder-02/n15.htm">15
- 16 |
|
2000 |
Her har vi lavet links til alle vores nyhedsbreve fra
2000 s泯nen. Ved at trykke p堥t af tal, kommer du
videre til hele nyhedsbrevet.
1
졠href="nyheder-00/nyheder-2000-2.htm">2 ꠠ 3 졠href="nyheder-00/nyheder-2000-4.htm">4
졠href="nyheder-00/nyheder-2000-5.htm">5 ꠠ 6 졠href="nyheder-00/nyheder-2000-7.htm">7
졠href="nyheder-00/nyheder-2000-8.htm">8 ꠠ 9 졠href="nyheder-00/nyheder-2000-10.htm">10
졠href="nyheder-00/nyheder-2000-11.htm">11
졠href="nyheder-00/nyheder-2000-12.htm">12
졠href="nyheder-00/nyheder-2000-001%20lit.htm">13
졠href="nyheder-00/nyheder-2000-14.htm">14
졠href="nyheder-00/nyheder-2000-15.htm">15 -
16 |
|
|
|
1999 |
Var 岥t, hvor vi k䥠Slagelse Rally i juni
m宥d. Vi m崴e desv沲e udg堰堰r堹 med en
defekt str毲deler. P堤et tidspunkt f䥠vi
klassen. Det var ogs堥ret, hvor Peter var ovre i
Lithauen og k堅M-ler m崴e han udg堭ed
maveforgiftning. Han k䥠dog en pr堭ed en tid i
top 10. Vi k䥠ogs堮ogle man⥰r岮 Her
begyndte den kombination med Palle og Christian som
makkerpar. |
|
|
|
1998 |
Her k䥠vi enkelte ler var ikke s堭eget
tid til rally, da Palle havde f奴 job som v沫f岍
i det nye Skoda-hus i Helsinget kr涥de meget
arbejde i begyndelsen. Det var ogs堥ret, hvor Peter
blev FARFAR for anden gang. Philip kom til verden den
14. Oktober. |
|
|
|
1997 |
I denne s泯n lagde vi alle vore kr榴er i Skoda
Rally p堆yn. Her skulle bilen tilpasses de dav沥nde
nye regler for rally. Vi k䥠ogs堒ally-Sprint p半 Aved堈olme. Ved begge arrangementer
"sprang" motoren i luften. |
|
|
|
1996 |
Vi deltog i 4 lथr talte til
Sj欬andsmesterskabet i man⥰r岮 Vi fik en
anden plads i klassen som bedste resultat dette 岮 |
|
|
|
1995 |
Dette 岠k䥠vi kun 2 gange. Det ene var et
opvisningslథ Fyn, det andet var Mobil 1
Rally-Sprint p堁ved堈olme. Det var ogs堤et 岍
hvor Peter fik sin nye titel: FARFAR. Emma kom til
verden den 7. Juni og tog alt Palles tid. Emma p堳
uger var dog med til Rally-Sprint p堁ved堈olme i
32 graders varme |
|
|
|
1994 |
Dette 岠k䥠Peter og Palle et lTjekkiet.
De var inviteret til et lukket lPlzen i anledning
af Aspekta Holdings nye lokaler. Det var et arrangement
med deltagelse af det Tjekkiske Mazda team. Peters gamle
ven Jiri Piertlicek er nemlig ejer af det Tjekkiske: Mazda Rally
Team |
|
|
|
1993 |
2 gange man⥰r堵dfordringer og et l੍
Tjekkiet. Her udgik vi med et 嬡gt hjuloph殧. |
|
|
|
1992 |
2 lTjekkiet. I Barum Rallye fik vi en placering
som nummer 43 generelt. I Rally Tatry fik vi problemer med
benzinpumpen. Sluttede som nummer 72 i m嬮 |
|
|
|
1991 |
I Rally Tatry fik vi vores bedste udenlandske
placering nogensinde. 23 generelt og 5 i klassen. Det
var et fantastisk lTatry bjergene. Bjergene er
3500 meter h宼/b> |
|
|
|
1990 |
2 DM-rally k䥠vi og kom desv沲e ikke i m嬠i
det ene. En beton stolpe satte en stopper for vores
nymalede bil. Den skulle have en del nyt jern hist og
pist. I det andet lࢬev det til en 7. plads i
klassen og 61 generelt. |
|
|
|
1989 |
Ųet hvor vi ombyggede bilen til Gruppe B. Vi havde
een start i Tjekkiet. Bohemia Rally i Mlada Boleslav med
hj欰 fra fabriksteamet. Det var en meget stor
oplevelse. Vi kom i m嬠som 52 generelt og 11 i
klassen. En meget flot placering hvor vi havde 23
Skodaer i klassen ved start p堬崮 Det var ogs半 岥t hvor Skoda Danmark og Peter opsagde aftalen om
import�䥮 |
|
|
|
1988 |
3. plads i Sj欬andsmesterskabet i man⥰r岮
Samme placering i 7-cuppen. Det var 岥t, hvor vi gik
op i gruppe A. Motoren gav 85 heste, og gearkassen fik 5
gear. Vi var ogs堤ette 岠til start i Bohemia Rally i
Tjekkiet. Med startnummer 106 k䥠vi det l殧ste
rally med 52 pr岠og en samlet l殧de p報784 km.
Vi sluttede dette l೯m nummer 56 generelt. |
|
|
|
1987 |
Ųet hvor vi blev import௧ forhandlerforening
st䥴. Vi kvitterede med at blive Sj欬andsmestre i
man⥰r岠og den samme placering i 7-cuppen. Det
var i gruppe N. Klassen for standard biler. Vi havde 58
hestekr榴er og almindelig gearkasse p宠Men vi k䥍
st沫t og stabilt hele s泯nen. 17 sejre af 17 mulige
!!!. Vi blev ogs堤ette 岠inviteret af Skoda i Mlada
Boleslav, grundet vores flotte resultater i Dansk Rally.
Skoda Danmark ville ogs堧erne vise "Deres"
rallybil p堢ilm沫ets hjemmebane. |
|
|
|
1986 |
Her begyndte det at k堦or os. Vi fik en 3. plads
i klassen som det bedste resultat dette 岮 Det var
岥t, hvor vi for f㴥 gang skulle til Tjekkiet.
Grundet en fejlinformation fra vores motorunion i
Danmark manglede vi ildslukningsudstyr i bilen. Vi kunne
ikke f堬ov at starte dette 岮 |
|
|
|
1985 |
Ųet hvor det hele begyndte. Vi fik en 1. Plads i et
lukket lథ en frossen s楤 Helsinget satte
det hele i gang. |
|