viagra for sale nz viagra online nz cialis pills nz cialis new zealand kamagra gel nz buy levitra nz viagra nz cialis nz kamagra kopen kamagra online cialis bijsluiter cialis kopen viagra kopen viagra online

Banner 1 Banner 2 Banner 3

Scrapbog:

[ 렝

-

2002

Nyhedsbrev 1 ᵠfra 2001 s泯nen.

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15

 

2001

Nyhedsbrev 1 ᶠfra 2001 s泯nen.

1 졠href="nyheder-02/n02.htm">2 졠href="nyheder-02/n03.htm">3 졠href="nyheder-02/n04.htm">4 졠href="nyheder-02/n05.htm">5 졠href="nyheder-02/n06.htm">6 졠href="nyheder-02/n07.htm">7 졠href="nyheder-02/n08.htm">8 졠href="nyheder-02/n09.htm">9 졠href="nyheder-02/n10.htm">10 졠href="nyheder-02/n11.htm">11 졠href="nyheder-02/n12.htm">12 졠href="nyheder-02/n13.htm">13 졠href="nyheder-02/n14.htm">14 졠href="nyheder-02/n15.htm">15 - 16

 

2000

Her har vi lavet links til alle vores nyhedsbreve fra 2000 s泯nen. Ved at trykke p堥t af tal, kommer du videre til hele nyhedsbrevet.

1 졠href="nyheder-00/nyheder-2000-2.htm">2 ꠠ 3 졠href="nyheder-00/nyheder-2000-4.htm">4 졠href="nyheder-00/nyheder-2000-5.htm">5 ꠠ 6 졠href="nyheder-00/nyheder-2000-7.htm">7 졠href="nyheder-00/nyheder-2000-8.htm">8 ꠠ 9 졠href="nyheder-00/nyheder-2000-10.htm">10 졠href="nyheder-00/nyheder-2000-11.htm">11 졠href="nyheder-00/nyheder-2000-12.htm">12 졠href="nyheder-00/nyheder-2000-001%20lit.htm">13 졠href="nyheder-00/nyheder-2000-14.htm">14 졠href="nyheder-00/nyheder-2000-15.htm">15 - 16

 
   

1999

Var 岥t, hvor vi k䥠Slagelse Rally i juni m宥d. Vi m崴e desv沲e udg堰堰r堹 med en defekt str毲deler. P堤et tidspunkt f䥠vi klassen. Det var ogs堥ret, hvor Peter var ovre i Lithauen og k堅M-ler m崴e han udg堭ed maveforgiftning. Han k䥠dog en pr堭ed en tid i top 10. Vi k䥠ogs堮ogle man⥰r岮 Her begyndte den kombination med Palle og Christian som makkerpar.

 
   

1998

Her k䥠vi enkelte ler var ikke s堭eget tid til rally, da Palle havde f奴 job som v沫f岍 i det nye Skoda-hus i Helsinget kr涥de meget arbejde i begyndelsen. Det var ogs堥ret, hvor Peter blev FARFAR for anden gang. Philip kom til verden den 14. Oktober.

 
   

1997

I denne s泯n lagde vi alle vore kr榴er i Skoda Rally p堆yn. Her skulle bilen tilpasses de dav沥nde nye regler for rally. Vi k䥠ogs堒ally-Sprint p半 Aved堈olme. Ved begge arrangementer "sprang" motoren i luften.

 
   

1996

Vi deltog i 4 lथr talte til Sj欬andsmesterskabet i man⥰r岮 Vi fik en anden plads i klassen som bedste resultat dette 岮

 
   

1995

Dette 岠k䥠vi kun 2 gange. Det ene var et opvisningslథ Fyn, det andet var Mobil 1 Rally-Sprint p堁ved堈olme. Det var ogs堤et 岍 hvor Peter fik sin nye titel: FARFAR. Emma kom til verden den 7. Juni og tog alt Palles tid. Emma p堳 uger var dog med til Rally-Sprint p堁ved堈olme i 32 graders varme

 
   

1994

Dette 岠k䥠Peter og Palle et l੠Tjekkiet. De var inviteret til et lukket l੠Plzen i anledning af Aspekta Holdings nye lokaler. Det var et arrangement med deltagelse af det Tjekkiske Mazda team. Peters gamle ven Jiri Piertlicek er nemlig ejer af det Tjekkiske: Mazda Rally Team

 
   

1993

2 gange man⥰r堵dfordringer og et l੍ Tjekkiet. Her udgik vi med et 嬡gt hjuloph殧.

 
 

 

1992

2 l੠Tjekkiet. I Barum Rallye fik vi en placering som nummer 43 generelt. I Rally Tatry fik vi problemer med benzinpumpen. Sluttede som nummer 72 i m嬮

 
   

1991

I Rally Tatry fik vi vores bedste udenlandske placering nogensinde. 23 generelt og 5 i klassen. Det var et fantastisk l੠Tatry bjergene. Bjergene er 3500 meter h宼/b>

 
   

1990

2 DM-rally k䥠vi og kom desv沲e ikke i m嬠i det ene. En beton stolpe satte en stopper for vores nymalede bil. Den skulle have en del nyt jern hist og pist. I det andet lࢬev det til en 7. plads i klassen og 61 generelt.

 
   

1989

Ųet hvor vi ombyggede bilen til Gruppe B. Vi havde een start i Tjekkiet. Bohemia Rally i Mlada Boleslav med hj欰 fra fabriksteamet. Det var en meget stor oplevelse. Vi kom i m嬠som 52 generelt og 11 i klassen. En meget flot placering hvor vi havde 23 Skodaer i klassen ved start p堬崮 Det var ogs半 岥t hvor Skoda Danmark og Peter opsagde aftalen om import�䥮

 
   

1988

3. plads i Sj欬andsmesterskabet i man⥰r岮 Samme placering i 7-cuppen. Det var 岥t, hvor vi gik op i gruppe A. Motoren gav 85 heste, og gearkassen fik 5 gear. Vi var ogs堤ette 岠til start i Bohemia Rally i Tjekkiet. Med startnummer 106 k䥠vi det l殧ste rally med 52 pr岠og en samlet l殧de p報784 km. Vi sluttede dette l೯m nummer 56 generelt.

 
   

1987

Ųet hvor vi blev import௧ forhandlerforening st䥴. Vi kvitterede med at blive Sj欬andsmestre i man⥰r岠og den samme placering i 7-cuppen. Det var i gruppe N. Klassen for standard biler. Vi havde 58 hestekr榴er og almindelig gearkasse p宠Men vi k䥍 st沫t og stabilt hele s泯nen. 17 sejre af 17 mulige !!!. Vi blev ogs堤ette 岠inviteret af Skoda i Mlada Boleslav, grundet vores flotte resultater i Dansk Rally. Skoda Danmark ville ogs堧erne vise "Deres" rallybil p堢ilm沫ets hjemmebane.

 
   

1986

Her begyndte det at k堦or os. Vi fik en 3. plads i klassen som det bedste resultat dette 岮 Det var 岥t, hvor vi for f㴥 gang skulle til Tjekkiet. Grundet en fejlinformation fra vores motorunion i Danmark manglede vi ildslukningsudstyr i bilen. Vi kunne ikke f堬ov at starte dette 岮

 
   

1985

Ųet hvor det hele begyndte. Vi fik en 1. Plads i et lukket lథ en frossen s楤 Helsinget satte det hele i gang.

 

 

Hvis du har f奴 lyst til mere info fra vores "Scrapbog" gennem 岥ne, kan du sende Pressechef, mette@bjornsten.dk en email. Hun vil s堳ende dig et eksemplar.

Du kan ogs堦堍ette til fremover at sende dig vores Nyhedsbreve p堤in E-mail.

Vi vil ogs場akke de 2. k岥, der har hjulpet teamet gennem 岥ne.

DM rally: Jens Ole Larsen & Louise Arp.

EM rally: Jens Ole Larsen, Per Skytte, Finn Emborg, H.C. Strip - (K�d) og Danius Alekna, fra Litauen.

 

Mail to Web-master

ꠠ PSP-SYSTEM  [TOP] [ 렝